Δημ. Βασιλείου 5, 154 51, Νέο Ψυχικό
Καλέστε μας στο: 210 67 49 973

Manual Therapy

Η Ορθοπεδική Θεραπεία με Χειρισμούς (ΟΜΤ) αποτελεί μια εξειδικευμένη μέθοδο φυσικοθεραπείας που βασίζεται στην δια χειρός θεραπεία των νευρο-μυοσκελετικών δυσλειτουργιών. Το manual therapy ή αλλιώς χειροπρακτική θεραπεία βασίζεται στον κλινικό συλλογισμό, την αποδεδειγμένη επιστημονική πρακτική με τεχνικές που εφαρμόζονται πάνω στην άρθρωση όπου ο θεραπευτής με τα χέρια του θα αξιολογήσει και κατ’έπεκταση θα αντιμετωπίσει τα συμπτώματα του πόνου.

Είναι ειδικές τεχνικες ήπιας έντασης(mobilization) ή ακριβείς ανατάξεις(manipulation) που ενδείκνυται για τη διαχείρηση και ανακούφιση του πόνου, την βελτίωση και αύξηση του εύρους τροχιάς κίνησης και τη βελτίωση του μυικού ελέγχου. Το μεγαλύτερο πλεονέκτημα, του φαίνεται να είναι, οτι μπορούμε να παρέμβουμε και στο οξύ στάδιο, δλδ σε επώδυνες και περίπλοκες φλεγμονώδεις καταστάσεις ώστε να αποφύγουμε την χρήση φαρμάκων.

Ενδείξεις manual therapy
  • Οξεία οσφυαλγία-αυχεναλγία
  • Χρόνια δυσλειτουργία της σπονδυλικής στήλης (δισκοκήλη, εκφυλιστικές αλλοιώσεις)
  • Τενοντοπάθεια ώμου-παγωμένος ώμος-σύνδρομο πρόσκρουσης
  • Αυχενογενής πονοκέφαλος
  • Αποκατάσταση ύστερα από κατάγματα
  • Έξω-έσω επικονδυλίτιδα αγκώνα (tennis-golf elbow)
  • Δυσλειτουργία άκρας χείρας (σύνδρομο καρπιαίου σωλήνα, σύνδρομο De Quervain
  • Αποκατάσταση διαστρεμμάτων ποδοκνημικής
  • Αθλητικές κακώσεις
  • Δυσλειτουργίες της άρθρωσης του γόνατος (χονδροπάθεια επιγονατίδας, τενοντοπάθεια επιγονατιδικού, μεταγχειριτική φυσικοθεραπεία)
  • Ισχιαλγία
  • Ριζίτιδες

Μέθοδος Maitland

Ένα σύνολο ειδικών τεχνικών κινητοποίησης (έλξης- αποσυμπίεσης, ολίσθησης και συμπίεσης) τις σπονδυλικής στήλης και των περιφερικών αρθρώσεων. Πρόκειται για παθητικές τεχνικές(manipulation, mobilization) που πραγματοποιούνται από εξειδικευμένους φυσικοθεραπευτές και αποσκοπούν στην μείωση της φλεγμονής και στην άμεση ανακούφιση του πόνου.

Μέθοδος Mulligan

Πρόκειται για μια συνδιαστική χειροπρακτική τεχνική, όπου πραγματοποιούνται ειδικές τεχνικές κινητοποίησης από τον εξειδικευμένο φυσικοθεραπευτή αλλά ταυτόχρονα ενεργητικές κινήσεις απο τον ίδιο τον ασθενή. Η εφαρμογή των τεχνικών αυτών είναι αποτελεσματική στην αύξηση του εύρους κίνησης των αρθρώσεων, αποκατάσταση της ομαλής λειτουργίας τους καθώς και στην ανακούφιση του πόνου.

Ώρες Λειτουργίας

Δευτέρα - Παρασκευή